Andra advent

Här är några bilder från tidigare i veckan när vi var ute på promenad på Carlshem och från dagens glöggpromenad med Labradorklubben.


Härliga vinter!


Ines stannar upp och funderar en stund...

...för att sedan ösa på för fullt med syrran!


Från dagens glöggpromenad:


Många labbar var samlade...

...och KUL hade de!



Lite klurigt att se vem som är vem. Tror dock alla fick med sig rätt hundar hem :)

Det var himla kul att se alla hundarna ha så roligt idag.Tycker att det är fantastiskt att kunna släppa ihop 12-13 för varandra okända hundar och att det går så himla bra. Knappt ett skall eller morr, utan bara lek, lek, lek!

Nu ligger båda hundarna och sover sött i soffan. Kan tänka mig att de är mycket nöjda med dagens aktivitet!

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Jag hade då aldrig fått med mig rätt hund.. Shit, vad mycket snö det är! Vi har också en massa snö (för att vara i Sthlm) och det har varit kallt i flera veckor. Jag får åka upp till Kiruna den 22. Ni firar väl jul i Masugnsbyn? Jag stannar till den 7:e jan, men vi ska på bröllop i Luleå på nyrsafton. Annars är jag nog i Kiruna hela tiden. Då ses vi! Kram!! :)

2010-12-06 @ 22:39:46
URL: http://erreb.blogg.se/
Postat av: Frida och chilla

Vad mysigt det såg ut =)

2010-12-07 @ 10:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0