Träningstävling!

Jag är inte duktig på att uppdatera den här bloggen regelbundet, jag vet. Så jag lämnar det direkt.

Igår var det träningstävling på klubben! Det visste inte jag förrän jag och Ines kom dit. Det var en "riktig" träningstävling vilket betydde att vi hade tävlingsledare, domare och riktig bedömning. Det gick jättebra för mig och Ines! Hela 186 poäng lyckades vi skrapa ihop, så det var synd att det inte var tävling på riktigt :P

Uppdaterar igen efter helgens tävlingar. Vi ska starta både lördag och söndag och jag hoppas att det går bra åtminstone en av dagarna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow! 186 poäng! Fantastiskt! Håller tummarna!

2010-09-23 @ 22:55:02
URL: http://lillamossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0