Grattis Ines fyra år!

Idag fyller Ines fyra år! Tiden går så snabbt! Känns som att hon var en valp ganska nyss, samtidigt som det känns som att hon bott hos mig jämt. Vi firade födelsedagen genom att gå på långpromenad med Johanna, Anton, Bessa, Java och Mio. Här kommer några bilder:


Finaste fyraåringen i världen!


Ines och Bessa lekte som aldrig förr...

...och Asta och Java ville ha samma pinne.



Mio och Ines

På eftermiddagen var det sedan kalasdags. Jag fixade blodpudding-leverpastej-korv-älgköttstårta till Ines och Asta. Det uppskattades! Inte minst av kalasgästen Asta - hon viftade på svansen under hela måltiden! Mig veterligen har hon aldrig gjort detta tidigare medan hon ätit så det var väldigt gulligt :)


Ines tårta


Två förväntansfulla flickor som snart ska hugga in på tårtan

Nu ligger flickorna och sover sött här bredvid mig och jag stter med ett (megastort) glas kaffe och en bit mörk mintchoklad och fredagsmyser. Nästa vecka blir det flytt till Kiruna, ska försöka börja uppdatera bloggen lite oftare efter flytten. På återseende!





Kommentarer
Postat av: Pia Fors

Nu är det på tiden att du uppdaterar din blogg Ellen! ;)

2011-09-16 @ 15:00:06
URL: http://mincados.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0